Deutsch Polski
Montaż instalacji gazowej od 1499 zł !!! Wymiana zbiornika gazowego od 399 zł !!! Regulacja od 50 zł !!! Montaż instalacji gazowej od 1499 zł !!! Wymiana zbiornika gazowego od 399 zł !!! Regulacja od 50 zł !!!
Kontakt

Dlaczego LPG

Rodzaje instalacji:

I generacja - stosowana jest w pojazdach z silnikiem gaźnikowym, wtryskiem bez sondy Lambda. Najtańszy typ instalacji. Obecnie rzadko stosowany. Ręczne przełączenie benzyna-gaz.

II generacja - stosowana jest w silnikach wyposażonych w sterowany elektronicznie jedno lub wielopunktowy wtrysk paliwa, wyposażonych w sondę Lambda i katalizator. Przejście z benzyny na gaz dokonywane jest automatycznie i uzależnione jest od obrotów silnika oraz temperatury reduktora.

III generacja - stosowana w nowoczesnych silnikach instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej. Każdy cylinder posiada oddzielny wtryskiwacz. Dynamika jazdy na LPG niewiele różni się od jazdy na benzynie. Automatyczne przełączenia się rodzaju paliwa jest niezauważalne. Obecnie najbardziej popularna.

IV generacja - sekwencyjny wtrysk gazu w fazie ciekłej do kolektora ssącego silnika pod ciśnieniem 10-12 bar. Parametry silnika pozostają bez zmian. Może być montowany w prawie wszystkich nowoczesnych silnikach benzynowych, w tym w silnikach na ubogą mieszankę, silnikachturbo , biturbo oraz Euro5.

V generacja - najbardziej zaawansowany system LPG, skonstruowany specjalnie dla silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np. silniki FSI VW). Wtrysk ciekłego gazu odbywa się poprzez oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Zachowane parametry i wydajność silnika. Rozruch silnika również na LPG.

 

Uniwersalny system LPG do Diesla

Instalacje można montować w niemal wszystkich silnikach diesla,  również turbo i Euro5. Wtrysk gazu w fazie lotnej do kolektora ssącego pozwala zmniejszyć zużycie ON.

 

Dlaczego warto użytkować pojazd wyposażony w instalacje gazową?

Oto kilka powodów:

  • do 50% oszczędności w stosunku do zasilania tradycyjnego
  • 80% mniejsza emisja substancji szkodliwych
  • zwiększony zasięg samochodu (dwa zbiorniki: benzyna + LPG)
  • ochrona środowiska i silnika
  • dłuższa żywotność silnika
  • cicha praca silnika
  • bardzo prosty proces tankowania
  • niezauważalny moment przełączenia pomiędzy paliwami
  • wysoki poziom bezpieczeństwa (instalacje testowane i homologowane)
  • wlew gazu przy wlewie benzyny (wlew gazu nie szpeci elementów karoserii)
  • stale rosnąca ilość stacji gazowych w naszym kraju jak i w Europie (dziś nie ma żadnego problemu z tankowaniem LPG za granicą)
  • montaż do prawie wszystkich pojazdów napędzanych silnikami benzynowymi
  • zwrot kosztów inwestycji przeciętnie po 15.000 – 20.000 km
Wszystkie prawa zastrzeżone.Strona wykonana przez doNETA.pl